keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 208/23.04.2013 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

23.04.2013

Hotararea Consiliului Local 208/23.04.2013
privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013 - 8576 / 27.03.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.a) şi alin. (3) lit. b) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Institutii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la Referat/HCL nr.-_________ / ______________ APROBAT STAT DE FUNCŢII PRIMAR

Nicolae Robu

Nr.crt Cls. Grad Nr.posturi I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA

1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 3 Secretar S 1 4 Director executiv S 8 5 Arhitect Şef S 1 6 Sef serviciu S 23 7 Şef birou S 25

Total functii publice de conducere 58 B. Functii publice de executie

8 Consilier S I superior 168 9 Consilier S I principal 107

10 Consilier S I asistent 68 11 Consilier S I debutant 3 11 Consilier juridic S I superior 9 12 Consilier juridic S I principal 3 13 Consilier juridic S I asistent 5 14 Consilier juridic S I debutant 2 15 Auditor S I superior 4 16 Auditor S I principal 0 17 Auditor S I asistent 1 18 Referent de specialitate SSD II superior 8 19 Referent M III superior 36 20 Referent M III asistent 2 21 Referent M III debutant 1

Total functii publice de executie 417 Total functii publice 475 C.1 . Functii personal contractual de conducere

22 Administrator Public S 1 Total personal contractual de conducere 1 C.2 . Functii personal contractual executie

23 Inspector de specialitate S IA 11 24 Inspector de specialitate S I 2 25 Inspector de specialitate S II 16

26 Inspector de specialitate 1/2 norma S II 8

27 Referent SSD IA 2 28 Referent M IA 7 29 Referent M I 3 30 Referent M II 1 31 Casier M 5

Total personal contractual de executie 55

32 Ingrijitor 8 33 Paznic 2 34 Magaziner 1 35 Sofer 5 36 Administrator I 1 37 Muncitor calificat I 3 38 Muncitor calificat II 2 39 Muncitor calificat III 1 40 Muncitor necalificat 10

33 Total personal contractual 89 D.TOTAL APARAT PROPIU 564 TOTAL GENERAL 567

RODICA AURELIAN

C.3 Functii contractuale de deservire

Total personal contractual de deservire

SEF SERVICIU RESURSE UMANE

Denumirea funcţiei Nivel studii Funcţia publică/Post contr

Atasament: Referat.pdf

FO53-01, ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2013 – 8576/27.03.2013

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 352, fax:+40 256 490 635, 0356-819 909 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT

PRIMAR Nicolae Robu

R E F E R A T privind modificarea şi aprobarea statului de funcţii pentru

aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

În conformitate cu prevederile art. 26 alin.(3) din Capitolul I –Anexa I din Legea - cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice şi art.64 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici;

Ca urmare a promovării examenului de promovare în grad profesional a funcţionarilor publici şi respectiv , a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;

Având în vedere adresa Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 8219/08.04.2013; propunem modificarea statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, prin transformarea următoarelor posturi:

- 25 posturi de consilier, clasa I, grad profesional asistent se transformă în 25 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional principal;

- 6 posturi de consilier, clasa I, grad profesional principal se transformă în 6 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional superior;

- 1 post de auditor, clasa I, grad profesional principal se transformă în auditor, clasa I, grad professional superior;

- 1 post de inspector de specialitate grad II în inspector de specialitate grad I; - 2 posturi de referent gradul II în 2 posturi de referent gradul I;

În vederea punerii în aplicare a unor sentinţe judecătoreşti şi pentru eficientizarea activităţii

unor compartimente, luând în considerare referatul Direcţiei Secretariat General nr.SC2013- 8854/29.03.2013 privind mutarea unui post de la Direcţia Comunicare la Direcţia Secretariat General, referatul Serviciului Juridic nr. SC2013-4023/12.02.2013 privind mutarea posturilor între compartimentele Serviciului Juridic, referatul Direcţiei Clădiri , Terenuri şi Dotări Diverse nr. SC2013-4650/19.02.2013; propunem modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara prin : - mutarea postului de consilier clasa I gradul profesional principal vacant din cadrul

Compartimentului Siguranţa Circulaţiei la Compartimentul Eficientizare Termică Clădiri, urmând ca numărul de posturi din aceste compartimente să fie de 6 la Compartimentul Siguranţa Circulaţiei şi 8 la Compartimentul Eficientizare Energetică Clădiri;

- mutarea postului de consilier clasa I gradul profesional superior cu atributii in relaţionarea cu societatea civilă potrivit Legii nr.53/2003 din cadrul Biroului Organizare Evenimente la Biroul Asistare Consiliul Local, urmând ca numărul de posturi să fie de 7 la Biroul Asistare Consiliul Local ;

- mutarea postului vacant de inspector de specialitate, gradul II din cadrul Compartimentului de Relaţionare cu Instituţii Culturale la Biroul Organizare Evenimente, urmând ca numărul de posturi să fie de 6 la Biroul Organizare Evenimente şi 1 la Compartimentul de Relaţionare cu Instituţii Culturale;

FO53-01, ver.1

- transformarea postului de referent clasa III gradul profesional debutant vacant din cadrul Serviciului Banca de Date Urbana in consilier clasa I gradul profesional superior;

- mutarea postului de referent clasa III gradul profesional superior vacant din cadrul Serviciului Buget la Serviciul Financiar şi a unui post de consilier clasa I gradul profesional superior vacant de la Serviciul Financiar la Serviciul Buget ;

- mutarea unui post de consilier clasa I gradul profesional asistent vacant de la Biroul Generare Proiecte cu Finanţare Extranaţională la Serviciul Resurse Umane-Compartimentul Evidenţă Personal şi a unui post vacant de consilier clasa I gradul profesional superior de la Serviciul Resurse Umane-Compartimentul Evidenţă Personal la Biroul Generare Proiecte cu Finanţare Extranaţională ;

- mutarea postului vacant de consilier clasa I gradul profesional debutant de la Biroul Autorizări la Biroul Reabilitare şi Conservare Clădiri Istorice , iar postul vacant de consilier, clasa I, gradul profesional superior se mută de la Biroul Reabilitare şi Conservare Clădiri Istorice la Biroul Autorizări ;

- mutarea postului vacant de consilier clasa I gradul profesional superior de la Serviciul Banca de Date Urbană la Biroul Reabilitare şi Conservare Clădiri Istorice , iar postul vacant de consilier, clasa I, gradul profesional principal se mută de la Biroul Reabilitare şi Conservare Clădiri Istorice la Serviciul Banca de Date Urbană ;

- mutarea unui post vacant de consilier, clasa I, gradul profesional principal de la Compartimentul Terenuri din cadrul Direcţiei Clădiri, Terenuri, Dotări Diverse la Serviciul Achiziţii Publice şi a unui post de consilier, clasa I, gradul profesional superior de la Serviciul Achiziţii Publice la Compartimentul Terenuri ;

- mutarea unui post vacant de consilier, clasa I, gradul profesional asistent de la Biroul Autorizare Activităţi Comerciale la Compartimentul Spaţii Publicitare şi a unui post de referent, clasa III, gradul profesional superior de la Compartimentul Spaţii Publicitare la Biroul Autorizare Activităţi Comerciale ;

- mutarea unui post de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal de la Biroul de Consultanţă Juridică la Biroul de Contencios, urmând ca numărul de posturi din aceste compartimente să fie de 12 la Biroul de Contencios şi 15 la Biroul de Consultanţă Juridică ;

- transformarea unui post vacant de magaziner din cadrul Biroului Baze Sportive în inspector de specialitate, gradul IA;

- transformarea unui post vacant de paznic din cadrul Biroului Baze Sportive în muncitor calificat, treapta I ;

si aprobarea statului de funcţii cu aceste modificări pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform anexei –parte integrantă din prezentul referat.

SERVICIUL JURIDIC SEF SERVICIU GABRIELA IOVA RODICA AURELIAN